- Szczegóły
- Rafał Olszewski
- Kategoria: Z matematyką za pan brat
- Odsłony: 11686
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
KURS MATEMATYKI Z KALKULATOREM GRAFICZNYM
W ramach zadania „Z matematyką za pan brat” 20 XI 2010 r. uczniowie:
1. Damian Kuśmierzak - kl. I T
2. Karol Kiszczak - I T
3. Wojciech Broda - I T
4. Karol Kiełbasiński - II T
5. Michał Mędrala - II T
6. Patryk Borowicz - II ZSZ
7. Piotr Zawada - II ZSZ
- Szczegóły
- Rafał Olszewski
- Kategoria: Z matematyką za pan brat
- Odsłony: 12338
Jednym z ważniejszych wydarzeń realizowanych w ramach Projektu w maju był udział uczestników zadania „Z matematyką za pan brat” w VII Sympozjum Młodych Matematyków w Lublinie. Głównym celem tej imprezy jest popularyzacja matematyki wśród młodzieży oraz rozwijanie jej matematycznych zainteresowań. Prof. Zdzisław Rychlik - Dziekan Wydziału Matematyki Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie powitał w murach swej uczelni młodych miłośników matematyki.
- Szczegóły
- Rafał Olszewski
- Kategoria: Z matematyką za pan brat
- Odsłony: 11676
14. marca (w notacji amerykańskiej 3.14) obchodzony jest na całym świecie Międzynarodowy Dzień Liczby Π. W marcu też odbywa się Międzynarodowy Konkurs Matematyczny – KANGUR. Celem tych imprez jest popularyzacja matematyki wśród uczniów wszystkich poziomów nauczania. Są one okazją do przełamywania, niestety dość powszechnej, niechęci do matematyki, ukazywania jej przyjaznego oblicza i związków z różnymi dziedzinami życia.
- Szczegóły
- Rafał Olszewski
- Kategoria: Z matematyką za pan brat
- Odsłony: 13041
- Szczegóły
- Rafał Olszewski
- Kategoria: Z matematyką za pan brat
- Odsłony: 13085
Międzynarodowy Konkurs „Kangur Matematyczny” znany jest już chyba wszystkim entuzjastom MATMY w wieku szkolnym. Dla tych, którzy nie słyszeli jeszcze o jego historii przypominamy, że jego kolebką jest Australia, co tłumaczy jego dość egzotyczną nazwę. Zainaugurowany został już na początku lat osiemdziesiątych przez Petera O'Hallorana - światowej sławy popularyzatora matematyki.
Strona 2 z 3