Zapytanie ofertowe nr 3/2011
( dotyczy zakupu sprzętu elektronicznego )


I. ZAMAWIAJĄCY

Nazwa firmy: Zespół Szkół
ul. Partyzantów 19, 21-050 Piaski
NIP: 713 10 96-145 REGON: 000200041


II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego, sprzętu wymienionego w pkt. 2. Zakup sprzętu w ramach projektu „Szkoła bez granic”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Działania 9.2.
2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
        -Tablica interaktywna    IP Board 85”                              2 szt
        - Projektor szerokokątny z uchwytem                            2 szt
        - Kabel VGA 10 m                                                        2 szt
        - Wizualizer stacjonarny                                               1 szt
        - System do testów IVOTE na 32 piloty                         1 kpl

3.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.


III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
       Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 15.09.2011 r.


IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
    Oferta powinna być:
    - opatrzona nazwą firmy,
    - posiadać datę sporządzenia,
    - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,


V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faksem    na nr: 81 5821123,  poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na  adres: Zespół Szkół w Piaskach, ul. Partyzantów 19 do dnia 24.08.2011 r..
2.    Ocena ofert  zostanie  dokonana  w dniu 25.08.2011 r.  a wyniki  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 12:00 w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach i  na stronie internetowej zamawiającego.
3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4.    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6.    Zapytanie ofertowe zamieszczono na tablicy ogłoszeń zamawiającego.


VI. OCENA OFERT
    Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
    1 - Cena 100%

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem : zspiaski.pl.


VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Rafał Olszewski pod numerem telefonu 81 5821001.