Ogłoszenie o wszczęciu postępowania „Kurs spawania metodą MIG/MAG dla uczniów Technikum i ZSZ Zespołu Szkół w Piaskach”
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”
Działanie 9.2 „Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego”
Tytuł projektu: „Nauka drogą do sukcesu”
Zadanie 6 – Kursy zawodowe
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zamieszczamy ogłoszenie o wszczęciu postępowania na szkolenie
„Kurs spawania metodą MIG/MAG dla uczniów Technikum i ZSZ Zespołu Szkół w Piaskach”
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Zespół Szkół w Piaskach
ul. Partyzantów 19
21-050 Piaski
tel.: 81 5821001, fax: 81 5821123
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony.
3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
http://zspiaski.pl/ogoszenia-i-przetargi. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych- www.portal.uzp.gov.pl do upływu terminu składania ofert.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Kurs spawania metodą MIG/MAG dla uczniów Technikum i ZSZ Zespołu Szkół w Piaskach”
5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:
W postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie szkolenia 27.06.2011 r. Zakończenie szkolenia do 30.08.2011 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cyt. ustawy.
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
8. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,
b) o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy dot. doświadczenia i kwalifikacji personelu zawarte na załączonym druku przedstawiającym program i harmonogram zajęć - załącznik nr 5 oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. Ponadto, jako niezbędne oświadczenia potwierdzające:
przeprowadzenie w latach 2007-2010 minimum 100 kursów spawacza,
umiejętności instruktorów zweryfikowane przez Instytut Spawalnictwa,
akredytację Kuratora Oświaty,
Certyfikat ISO 9001:2000,
Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do prowadzenia szkoleń i egzaminowania spawaczy,
b) wykaz niezbędnych pomocy naukowych i dydaktycznych na załączonym druku z wyszczególnieniem pomocy dodatkowych wg opisu z rozdziału XIII – załącznik nr 6,
c) wypełniony szczegółowo formularz oferty cenowej na załączonym druku – załącznik nr 1
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt. 2-4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
9. Informacja na temat wadium i umowy ramowej:
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia:
Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.
11. Do kontaktów z wykonawcami uprawnione są osoby:
a) p. Julian Kaper, tel. 500507212
b) p. Grzegorz Stasiak, tel. 500286509
12. Miejsce i termin składania ofert:
Zespół Szkół w Piaskach
ul. Partyzantów 19
21-050 Piaski
Sekretariat
Termin składania ofert do dnia 10.06.2011 r., do godz. 10:00.
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zespół Szkół w Piaskach
ul. Partyzantów 19
21-050 Piaski
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 10.06.2011 r. o godz. 10:30.
14. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. Dynamiczny system zakupów, aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów ani stosować aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
załącznik nr1
załącznik nr2
załącznik nr3
załącznik nr4
załącznik nr5
załącznik nr6
załącznik nr7